Eén van de grootste frustraties en wat een onbevredigend gevoel kan geven… je cliënt laat je weten dat hij of zij niet meer terugkomt voor een volgende afspraak, terwijl jij weet dat deze juist nog niet klaar is en baat heeft bij meer sessies.
Kijk en luister hier welke tips ik voor je heb hoe je hier op een goede manier mee kunt omgaan terwijl jij waarde blijft bieden aan je cliënt.
Fijn als je hieronder je reactie wilt geven en deelt wat jij hierover denkt…
5 Comments
Lideke van der Kleij
04/09/2015Dank je voor je tips Sandra. In principe pas ik ze al toe,maar het is goed om het weer eens bevestigd te zien, dat dit zeker de moeite waard is.
Erna Snellen
04/09/2015Hoi Sandra, bedankt weer voor de waardevolle tips! Hier kan ik nog stappen in zetten. Voelt goed zoals jij vertelt en uit legt hoe je ernaar kunt kijken en hoe ik dat zelf zou ervaren…
Leone
04/09/2015Hai Sandra Dank je wel voor de tips. Hier kan ik zeker wat mee
Mariska
03/02/2016Dank voor je tips! Ga ik zeker doen. Daar is winst voor mij te halen.
Mariska
03/02/2016Dank voor je tip! Pas ik soms toe, maar niet vaak genoeg. Daar is zeker winst voor mij te halen. En inderdaad: altijd denk je wel: hoe zou het met die en die zijn.
Leave A Response